Вещи умерших носить можно, потому что люди уже не одно поколение так поступают. Особенно если взять времена Первой и Второй мировых войн, когда люди просто с трупов снимали сапоги и тут-же обували их на себя, а они еще теплые были от трупов. Но ничего, выжили и еще и страну построили. Поэтому, и нет никаких даже исследований, ни научных и ни религиозных, которые бы отрицали такое действие.
Вещи умерших конечно носить можно, но не желательно. Я бы не стал этого делать, разве что в очень критических ситуациях, например когда не было бы, что вообще носить и другого выходу бы уже не было. А, когда все есть, то вещи умершего лучше всего сжечь. Потому, что это просто неприятно, когда ты знаешь, что человек умер, а ты носишь его шмотки.
Вещи умерших носить можно. Сейчас наверняка редко кто выбрасывает хорошие вещи, которые остались от умерших в домах у людей. Потому, что народ живет бедно и поэтому выбрасывать хорошую вещь бессмысленно. Ведь мы спим в гостиницах, больницах, на тех местах, где умирали люди и ничего, мы даже об этом и близко не задумываемся и все и для всех нормально проходит.
Вещи умерших конечно носить можно, потому что так и поступают множество людей в нашей стране, да и в других странах я думаю, что тоже так поступают, потому что глупо выбрасывать хорошие вещи, когда выживаешь на копейки. Тем более, люди ведь покупают вещи в секенде, а там очень много вещей с мертвых людей, ведь зачем их выбрасывать, если можно продать.
built out over the sea on angle-irons. The Robinson family hired Adlan and his boat several times a week to row them across the harbour to their “bath house.” He had to wait while they bathed and lunched. Then he would row them back to the town. It was while Adlan was tugging at the oars in his long-prowed and gaily painted boat, and [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] while Harry was prattling to his parents or his sister or even to Adlan himself, that John, regarding the scene through Harry’s eyes, carried on his telepathic conversations with the unique Egyptian.
John’s projection [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] of his mind into the past took him back to the [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] year 1896. At this time Adlan claimed that he was three hundred and eighty-four years old. John would have been less inclined to believe this before he met Jacqueline, but by now he was ready to accept it. Adlan, then, was born [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] in 1512, somewhere in the Soudan. Most of his first century was spent as the wise man of his tribe, but in the end he resolved to exchange his primitive environment for something more civilized. He travelled down the Nile, and settled in Cairo, where in time he gained a reputation as a sorcerer. During the seventeenth century he played an active part in the turbulent political life of Egypt, and was at one time the power behind the throne. But political activities could not satisfy him. He was drawn into them much as an intelligent spectator might be drawn into a game of chess played by blockheads. He could not help seeing how the game might be played most effectively, and presently he found himself playing it. Toward the end [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] of the eighteenth century, he became more and more absorbed in the development of his “occult” powers, and chiefly his most recent art, that of [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] projecting himself into the past.
A few years before Napoleon’s Egyptian expedition Adlan [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] broke with his political life entirely by faking a suicide. For some years he continued to live in Cairo, but in complete obscurity and very humble circumstances. He made his living as a water-carrier, driving his ass, laden with